Egészségmegőrzés

Fogadj el néhány tanácsot ahhoz, hogy megóvd a szemeid egészségét.

  • A mobiltelefont, tabletet lefekvés előtt 1-2 órával már ne nyomkodjuk. Amennyiben ez nem megoldható vagy nem tudjuk megtenni, akkor olvasólámpa fényénél használjuk.
  • Vannak ezekre a készülékekre kék fényt szűrő applikációk is, azonban FONTOS tudni, hogy a káros sugárzás csak egy kisebb spektrumát szűrik ki.
  • Monitorok használata esetén figyeljünk a megfelelő fényerő és kontraszt beállítására.
  • Képernyős munkavégzés esetén próbáljunk meg óránként, maximum 2 óránként képernyő mentes szünetet tartani.
  • Az előző tanácsokon túl, sokat segíthet egy kis szemtorna, ha úgy érzed kezd fáradni a szemed​

A fent felsorolt tanácsok mind sokat tudnak segíteni abban, hogy enyhítsük a problémákat, késleltessük a számítógépes látás szindróma kialakulását, de biztosabb megoldást a kék fényt szűrő szemüvegek jelentik. Nézz szét kínálatunkban, hogy ezután is tisztán láss.

+1 Extra és hasznos tanács, amíg nem érkezik meg a szemüveged

Szemtorna 4 lépésben:

Close Menu
Kosár
×
×

Cart

Csatlakozz az ELEANOR Klubhoz!

10% KEDVEZMÉNY AZ ELSŐ RENDELÉSEDBŐL

Első rendelésed alkalmával a káros kék fény sugárzás 10%-át mi szűrjük meg Neked!

let's save the world together